Juttu olisi aivan liian simppeli, jos samassa sopassa olisi vain kaksi kauhaa. Ei siis kahta ilman kolmatta. Mä olin alkutalvesta viettänyt railakkaan viikonlopun pohjoisen hiihtokeskuksen avajaisissa tyttöjen kanssa. Meininki oli hurja ja varsinkin Robbie Williamsin biisit suorastaan porautuivat takaraivoon ikuisiksi ajoiksi. Jääbaari oli myös ilmeisen viileä tuttavuus, koska Helena kävi sitä antaumuksella lipomassa. Siinä vaiheessa ei mietitty, moniko muu siihen oli kielensä tai paskaset kouransa iskenyt. <?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

Reissu oli siis kaikin puolin onnistunut. Mieltä jäi kuitenkin vaivaamaan yksi jamppa, jonka vieressä vietin yhden yön tuolla keikalla. Eihän siinä mitään, mutta kun tämäkin heppu sattui kuulumaan samaan kaveriporukkaan kuin tämä "ei mun tyyppinen" -tapaus ja karkausvuosikundi. Ja tietenkin tunsin myös tämän entuudestaan ja sekin kuuluu sarjaan hemmetin mukavat ja potentiaaliset.  Sovittiin silloin Rukalla, että palataan myöhemmin asiaan.

Viikonloppuna herään siis kumpanakin aamuna eri kundien vierestä kotonani ja heti tiistaiksi on sovittu, että palataan asiaan tämän kolmannen kanssa. Siis treffit tulossa. Tai eihän ne itse asiassa olleet mitkään treffit. Lupasin vaan tehdä kundille ruokaa, jos se toimittaa mulle laskulasit. Vanhat oli jo niin naarmuiset, ettei niistä oikein tahtonut nähdä edes läpi. Ja kuka nykyään ostaa mitään kamoja kaupasta, jos kavereiden kautta saa halvemmalla. Ei varmasti kukaan.

            Olihan ne loppujen lopuksi ihan oikeat treffit, mikäli mulla on mitään käsitystä oikeiden treffien määritelmästä. Syötiin, löhöttiin sohvalla ja kai siinä pientä silittelyäkin oli puolin ja toisin. Meillä oli kivaa, eikä siinä sen kummempaa.  Ei sentään tullut kolmatta yövierasta viikon sisään, vaan kyseinen hovihankkija lähti kiltisti kotiin. Kysymys kuuluukin nyt, paljonko kundit loppupeleissä puhuu keskenään. Vaikka mä en suoranaisesti pannutkaan ketään, niin harvemmin tollasista yöpymiskeikoista lisäpisteitä irtoaa. Nyt varmaan olisi hyvä aika päättää, mitä mä itse haluan.