Daamit ryhtyivät kiskomaan rinnerelettä niskaan jo ennen kymppiä. Mä testasin laskukenkää jalkaan ja totesin, ettei kantapää tykkää ideasta. Muut lähti mäkeen, mä vedin brekkaria ja menin takaisin nukkumaan. Jossain vaiheessa kävin moikkaamassa Katariinaa rinnekahvilassa ja tällä kertaa mut ristitiin Jussiksi, koska mulla oli äitin kutoma pohjalaissymboli eli Jussipaita niskassa. Lupasin lämmittää tytöille saunan. Mun päiväohjelma oli siis sohvalla makailua, irtokarkkien mässäämistä ja muiden venailua.<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

Illallinen oli tarjolla suurimmassa mökissä ja punaviiniä virtasi niin, että mä sain käydä välillä pesemässä omat housuni kertaalleen puhtaaksi. Juttu oli välillä niin junttia, että pakenin Katariinan ja niiden mökille. Siellä oli joku nuori kundi saanut pahan tällin mäessä ja makasi sohvalla kivuissaan, kun muut dokasivat. Myöhemmin selvisi, että nilkka oli murtunut useammasta kuin yhdestä kohdasta. Mä yritin olla avulias sisar hento valkoinen parhaani mukaan ja tarjota kundille ruokaa ja juomaa tms. Tms oli nimenomaan se juttu, mitä oikeasti olisin halunnut tarjota, mutta tällä kundilla oli tietenkin tyttöystävä.

Elämässä on hyvä olla jotain periaatteita. Mä yritän henkilökohtaisesti pitää kiinni siitä, etten ryhdy tietoisesti pokaamaan muiden miehiä. Ellei ne kundit sitten satu olemaan mun entisiä. Niiden suhteen mä koen, että mulla on aina etuajo-oikeus. Kundien nykyiset kumppanit saattavat tosin olla eri mieltä.

Katariinan porukoista löytyi kuitenkin yksi kundi kenen kanssa meinasi olla melkein liian kivaa. Kaikki sujui todella mallikkaasti siihen asti kunnes Make kertoi, että silläkin pojalla oli tyttöystävä. Make ihmetteli kovasti, ettei kundi ollut itse kertonut asiasta. Jokseenkaan mua ei yllättänyt yhtään. Kokemuksen mukaan kundit pimittää noita tietoja huomattavasti daameja useammin. Katariina on mielestäni melkein joka kerta kertonut alle minuutissa kundille, että se on varattu. Siis melkein joka kerta. Mullahan ei todellakaan ole siihen ollut tarvetta tänä vuonna.