Viikko alkoi pitkästä aikaa mielenkiintoisissa merkeissä. Mulla oli sovittu treffit illaksi. Olisi liioittelua sanoa, että odotukset olivat katossa. Vatsanpohjassa tuntui kuitenkin pieni jännitys, mikä oli ihan hyvä asia. <?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

EMT-kundi tuli mun luo joskus kasin jälkeen. Löhöiltiin sohvalla ja katottiin leffaa. Juteltiin mahdollisista hiihtoreissuista ja mä sain ihan sellasen kuvan, että se ois voinut jopa harkita jonkun keikan tekemistä vaikka mun kanssa. Toiveajattelua ehkä kuitenkin, ei ne suuret puheet ole aina ennenkään mihinkään johtaneet.

Mä taisin odottaa pikkusen liikaa koko illalta ja olin pettynyt, kun ilta päättyi lyhyeen. Kundilla oli vatsa täysin sekasin ja se oli muutenkin tosi rauhaton koko ajan. Mä tietenkin toivoin, että se ois viihtynyt pidempään, mutta se vetos vatsansa epävakauteen ja lähti himaan. On niitä kömpelömpiäkin selityksiä kuultu. Vai onko?