Keskiviikkona oli suunnitelmissa lempibaarin kantisjengin hiihto- & ulkoilukeikka lähirinteeseen. Me oltiin Katan kanssa ilmoittauduttu tietenkin jo hyvissä ajoin. Koska mun jalka oli edelleen hajalla, niin me päätettiin keskittyä täysin pulkkailuun. Mä kävin ostamassa tuliterän Stiga Hawkin matkan varrelta ja lisävarusteena oli mukana kirkkaanpunainen lampaantalja, joka oli lämmittänyt meikäläistä pulkassa jo silloin 28 vuotta sitten. Välineet olivat siis huippukunnossa.

Pulkalla laskeminen osoittautui loistavaksi ideaksi ja meidän massiiviset jonomuodostelmat saivat ansaittua huomiota. Varsinkin siinä vaiheessa kun neljä ihmistä rysäyttää pulkillaan samaan kasaan. Ihme, ettei kenellekään käynyt huonosti. Mä testasin myös pulkan luistoa yhden baarin poken kanssa ja hyvinhän se kulki. Massaa oli varmasti päällä lähes 160 kiloa, joten ihme että stiga kesti. Saatiin myös ruikutettua viimeinen nousu tuolihissillä rinteen päälle, mistä otettiin luonnollisesti skaba alas. Mä voitin tietenkin ylivoimaisesti. Todellinen syy sihen oli, että kaikki muut veti lipat viimeisessä mutkassa. Kehtasivat vielä väittää, ettei pulkkaa muka voi ohjata. Tottakai sitä voi ohjata, eikä ohjaamiseen tarvi myöskään mitään ratakelkkailijan ammattitaitoa. Viskikaakao maistui muuten todella hyvältä 15 asteen pakkasessa.<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

Afterski aloitettiin paikan päällä ja sitä jatkettiin vielä myös Helsingin päässä. Torstaina oli kuitenkin työpäivä, joten lähdettiin kohti kotia jo ennen puolta yötä. Kata suuntasi Laruun ja me lähdettiin tutun hiihtomaikan kanssa kohti Sörnäisiä. En tiedä mikä kuningas-ajatus se multa taas oli, mutta pyysin sen teelle. Juteltiin pari tuntia mukavia ja sit se lähti kotiin. Mä tiesin jo tässä vaiheessa, että oon aiheuttamassa hankaluuksia. Näköjään mulla on joku ihme tarve saada kundit ihastumaan muhun, vaikka mulla ei ole mitään sen suuntaisia tunteita niitä kohtaan. Mä tajusin välittömästi, kun kundi oli lähtenyt, että olin todennäköisesti johtanut sitä harhaan koko illan. Mä olen todella hyvä ihminen.