Keli oli muuttunut entistä karummaksi ja jouduttiin tsemppaamaan isosti ihan säänkin puolesta, jotta pysyttiin pystyssä. Alkoholilla ei tietenkään ollut mitään tekemistä asian kanssa tässä vaiheessa iltaa. Käytiin aiheuttamassa häiriötä vielä vakiopaikassa, kunnes oltiin valmista kamaa lähtemään kotiin. Taksitolpalla pyrytti lunta ihan törkeästi, joten meidän piti ryhmittyä "läheisyys lämmittää" –muodostelmaksi. Mä halusin tietenkin olla keskellä, koska väitin, että olin ihan jäässä. Totuus oli, että tarvitsin tukea joka suunnasta, jotta pysyin pystyssä. <?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

Lunta oli pyryttänyt kotikujalle useita kymmeniä senttejä, eikä taksi suostunut ajamaan meitä perille saakka. Tuuli oli kasannut kaiken lumen mun rappukäytävän oven eteen, eli jouduttiin siskon kanssa kaivamaan tiemme sisälle sen lumimassan läpi. Käsilaukkuun mahtuva koottava lapio olisi tuossa tilanteessa ollut korvaamaton.

Seuraava havainto on aamulta, kun herään ja mietin, onko mulla piilarit vielä silmissä. Kaikki bilevaatteet oli vielä päällä, joten vaikutti vahvasti siltä, että olin sammahtanut välittömästi kämpille tultuani. Sisko makasi jo sohvalla ja sanoi ottaneensa neljä buranaa, kun mä kömmin kylppäriin. Kas kummaa, peilistä tuijotti ruskeat silmät. Piilarit oli siis jääneet päähän. Koskaan aikaisemmin ei ole taju lähtenyt niin totaalisesti, että olisin unohtanut ottaa piilarit pois. Meikit tietty jää pesemättä harva se kerta. Tulipa tuokin sitten koettua ennen kuin 30 on lasissa. Todellinen ylpeyden aihe, josta kannattaa kertoa tarinoita tuleville lastenlapsille.

 Sisko alkoi valottaa mulle muita edellisen illan tapahtumia. Multa oli näemmä myös muisti kadonnut viimeisellä etapilla. Mä olin kuulemma tylyttänyt yhtä kaveria aika pahasti, kun se ei ollut ymmärtänyt vihjeestä, etten halua sen seuraa. Mä olin käskenyt sen painua helvettiin useamman kerran, enkä ollut suostunut puhumaan sen kanssa. Olin myös käskenyt sen olla hiljaa joka kerta, kun se oli yrittänyt sanoa jotain. Kundi oli kysynyt siskolta, mikä mua riivaa ja se oli vaan vastannut kundille tyyliin, että se nyt on vaan mun sisko. Tyyppi oli yrittänyt vielä inistä jotain ja sisko nostanut kätensä pystyyn kundin naaman eteen ja sanonut, että "talk to the hand" ja lähtenyt kävelemään. Käytös ei ollut mieltä ylentävää ainakaan seuraavana päivänä kuultuna, mutta eikö sanontakin kuulu, että totuus tulee aina lapsen tai kännisen suusta?

Illan muita kohokohtia oli myös ollut siskon tekemät taikatemput Shane25:lle ja sen kaverille. Taikatemppu sisälsi yhden simsalabimin ja sen, että sisko muisti kundien nimet. Kundit jäivät hieman hölmistyneinä seisomaan, kun me poistuttiin paikalta. Siskosta tulee varmasti isona taikuri.