Olin kiltti tyttö ja pidin siveellisyyslupauksestani kiinni myös tuona yönä. Ketä mäkin todellisuudessa huijaan? Siveellisyys meni täysin vieraan piikkiin, koska kundi oli herrasmies, eikä edes yrittänyt mitään. Mä olisin varmasti sekstannut sen kanssa, jos se vaan olisi tehnyt aloitteen. Viime kerrasta on sen verran pitkä aika, että paikat kasvaa jo hämähäkin seittiä. Verkko ulottuisi varmaan polviin asti, ellen käyttäisi niin usein housuja. Juttua tuntui kuitenkin riittävän ilman peuhaamistakin, mikä on tietenkin aina plussaa. Mutta miksi helvetissä mun pitää sekaantua aina kundeihin, jotka tuntevat kaikki toisensa? Onko tämä nyt sitä kuuluisaa kuormasta syömistä? Kundi lähti vasta myöhään iltapäivällä.

<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

Sunnuntai-iltana oli taas aikaa pohtia, mitä tällä kertaa tuli tehtyä tai jätettyä tekemättä. Oli pakko soittaa kavereille ja infota, mitä oli päässyt tapahtumaan. Helena nauroi katketakseen, koska tämä tyyppi ei ollut ihan top kolmen joukossa, kun arvausleikki "kuka nukkui allekirjoittaneen vieressä viime yönä" –alkoi. Kaiken lisäksi eilinen kundi ei ole mitenkään mun tyyppinen. Kyseessä ei ollut siis mikään 185 senttinen uraohjus, mikä olisi kuulemma mulle sopivan miehen prototyyppi. Tämä kundi on just ja just mun mittainen ja vähän skrode. Yleensä mä tsekkailen enemmän sellaisia pitkiä ja jänteviä kundeja. Tässä tapauksessa ei voi sanoa, että sitä saa mitä tilaa, koska tätä mä en todellakaan tilannut! Se vaan tapahtui.

Miten tästä eteen päin? Puhelinnumeroitahan ei tietenkään vaihdettu, koska me tunnettiin entuudestaan ja kumpikin saisi numeron halutessaan. Loppurepliikki oli ollut, että soitellaan ja tehdään jotain. Voiko asiaa enää epämääräisemmin ilmaista? Mä oon aina ollut sellainen "mulle kaikki heti" –tyyppi.

Mä en kyllä ota yhteyttä. Mä oon jo sen verran vanha, etten jaksa enää juosta kundien perässä. Tai musta olisi tosi kiva välillä, jos joku juoksisi mun perässä. Siis joku sellainen josta mäkin olisin kiinnostunut. Ei mikään koiranpentu, joka tekee mitä tahansa pienistä seuranrippeistä. Mä haluan kundin, jolla on munaa ja joka ei heti ensitapaamisen jälkeen hypi mun pillini mukaan. Mä haluan, että kundissa on haastetta, koska mäkään en ole mikään helppo tapaus. Ehkä tässä tapauksessa olisi jotain, aika näyttää. Parempi ehkä olla kuitenkin kuvittelematta liikoja.