<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

            Aamulla oli krapula, eikä mitkään älyttömän korkeat fiilikset. Kundi ulos kämpästä ja lisää unta palloon. Illalla yhden opiskelukaverin 30-vuotissynttärit, mikä tarkoitti uutta baari-iltaa. Näistä kekkereistä ei auta luistaa, joten ei muuta kuin bilekudetta niskaan ja siideripullo auki.

Onneksi törmäsin metrossa toiseen frendiin, joka oli menossa samoihin kekkereihin. Molemmat auttamatta myöhässä ja huutoa oli tulossa. Nti 30v on aina ollut niitä suorapuheisimpia mun ystävistä. Muutaman Paula Koivuniemen jälkeen myöhästyminen oli kuitenkin jo unohdettu ja taksi vei meitä keskustaan. Spekulointi oli kova sen suhteen, pitääkö ravintolaan jonottaa vai ei. Mähän en tunnetusti käy baareissa johon pitää jonotella, enkä suostunut siihen nytkään. Synttärisankari siskoineen vaan käsipuoleen ja suoraan sisään.

Alabaari oli ääriään myöten täynnä ja jengi aika kovassa humalatilassa kuten aina. Sille nyt ei vaan voi mitään, että jengi tässä paikassa on keskimääräistä keravalaisempaa lauantaisin. Heti kun dj suostui soittamaan Frederikin iki-ihanan oon kolmekymppisen, mä olin valmis vaihtamaan maisemaa. Kata oli tullut pelastamaan mut paikalta ja lähdettiin kohti meidän lauantai-iltojen olohuonetta.

Mulla ei mitenkään ollut haku päällä, eihän mulla koskaan ole, mutta päädyin kuitenkin juttelemaan yhden tutun kundin kanssa. Mä olin pari kuukautta sitten piristänyt sen päivää tokaisemalla, että kundi on itse asiassa huomattavasti fiksumpi kuin mitä mä olin kuvitellut. Voin kertoa, että tuolla repliikillä tekee yleensä loistavan vaikutuksen! Kundi vähän ihmetteli mun kommenttia ja jouduin perustelemaan. Miten hyvän kuvan sä voit saada ihmisestä, jos näet sitä ainoastaan örveltämässä vähintään parin promillen kännissä joka viikonloppu ravintolassa? Musta oli hienoa huomata, että tyypillä oli aivot ja jututkin oikeasti mielenkiintoisia.

Mä jäin täysin suustani kiinni kundin kanssa ja Kata kävi välillä kiskoon mua hihasta ja kertoi, että mua kaivataan yläkerrassa. En vaan yksinkertaisesti päässyt irti jutusta ja kuinka ollakaan, meillä oli loppujen lopuksi sama matka. Eihän tässä muuten mitään ihmeellistä olisi, mutta kun tämä tyyppi sattuu oleman karkausvuosikundin nykyinen kämppis. Piiri pieni pyörii taas.