Mä hykertelin duunissa koko päivän ihan hölmönä. Helenalle ja Katalle piti vähän myös hehkuttaa eilistä puhelua. Tänään olikin sitten vuorossa kunnon aikataulutus härdelli töiden jälkeen. Sekä äiti että isä olivat osuneet kaupunkiin samana päivänä ja kumpikin oli tulossa mun luo käymään. Ei muuta kuin äiti ensin käymään, äiti ulos ja sitten isä ovesta sisään. Äiti oli käynyt kämpillä aikaisemminkin. Onneksi se oli ollut polvitähystyksessä vasta pari viikkoa sitten, joten se ei saanut mitään siivouskohtausta. <?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

Isälle kämppä oli uusi aluevaltaus. Se kehu asuntoa kovasti, mutta eipä sen mielipiteet mua paljon oo ennenkään hetkauttaneet. Todennäköisesti sen piti taas vaan esittää, koska sillä oli joku duunikaveri matkassa. Kyllähän se polleena lupasi entisöidä mun eteisen ovet, mutta sekin oli todennäköisesti vain teatteria. Mä en usko mitään ennen kuin näen, että noi ovet lähtevät tuosta meneen.

Isä viipyi kaverinsa kanssa jopa tunnin, kunnes ne päättivät häipyä. Samassa soitti myös Mikko, joka oli visiitillä kulmilla. Entinen kämppiskään ei ollut koskaan vielä käynyt tutustumassa Sörnäisten palatsiin. Ei ne vierailut edes päättyneet kämppikseen, vaan sen lähdettyä tuli vielä yks kaveri hakemaan hanskojaan, jotka oli unohtuneet eteisen hyllylle pari viikkoa sitten. Takki oli aika tyhjä, kun sain viimeisen vieraan ovesta ulos.