Aamulla kämppä oli onneksi tyhjä muista asukeista. Yöllä oli tullut vielä pari tekstaria ja puhelua, joissa mainittiin, että meidän lähtö oli huomioitu. Se nyt oli arvattavissakin. EMT lähti duuniin ja mä menin kotiin nukkumaan. Vaikkei mikään villi seksiyö ollutkaan kyseessä, niin ei sitä tullut liikaa nukuttua. Sisko oli tulossa jo muutaman tunnin kuluttua starttaamaan uutta iltaa. Miksun tyttöystävällä oli vuorostaan kolmekymppiset ja teema oli teinibileet. Onneksi jotkut sentään vanhenee vielä ennen mua.<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

Miksu on mun vanha duunikaveri, joka koki täydellisen muodonmuutoksen erottuaan pitkäaikaisesta tyttöystävästään. Aikaisemminkin niin kovin tavallinen kundi ei nykyään juuri pue päälleen muuta kuin Pradaa tai Armania. Luis Vuittonin skraga on myös must. Luksusmieltymyksestään huolimatta Miksu on yksi hyväntahtoisimmista ihmisistä, ketä mä tiedän. Mä en ole koskaan kuullut sen puhuvan pahaa kenestäkään. Miksu kuuluu ehdottomasti mun luottoystäviin ja on ehdottomasti lunastanut myös paikkansa mun "veljenä".

Kaikki ihmiset eivät oikein tiedä, onko Miksu lintu vai kala, ja vastaus siihen kysymykseen on välillä vähän epäselvä miehelle itselleenkin. Heteropisteitä ei nyt yleensä automaattisesti tipu miehelle, joka käyttää käsilaukkua, vaikka tyyppi sitten kuinka asuisi naisen kanssa. Miksulla meni pitkään lujaa eron jälkeen, eikä kukaan tänä päivänä enää muista, että minä taisin olla se, joka Miksulle opetti ensiaskeleita Helsingin yöelämään. Nykyään mies on rauhoittunut ja tänään hän oli siis järkännyt bileet tyttöystävälleen.

Oikeaoppiseen stailaamiseen oli varattu tällä kertaa reippaasti aikaa ja tykötarpeita. Siskolla oli mukanaan kolme kassillista kamaa yksiä bileitä ja yöpymistä varten! Luulisi niillä pärjäävän. Me ei haluttu tietenkään pukeutua miksikään luuseriteineiksi, vaan haluttiin apinoida nykyteinien supertrendikästä lookia ja näyttää pirun hyviltä. Ihan varmaan joo.